پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
مهمترین هدف برگزاری نشست انتقال تجربه در حوزه تجاری‌سازی فناوری، استفاده از ظرفیت کارگزاران برای تامین مالی و ارتباط سرمایه گذاران و سرمایه پذیران

سید ایمان شریعتی، مدیر توسعه کسب و کار پارک علم و فناوری خراسان؛

مهمترین هدف برگزاری نشست انتقال تجربه در حوزه تجاری‌سازی فناوری، استفاده از ظرفیت کارگزاران برای تامین مالی و ارتباط سرمایه گذاران و سرمایه پذیران

- 1402/07/26

هم‌زمان با پایان اولین روز از نشست انتقال تجربه در حوزه تجاری سازی فناوری، سید ایمان شریعتی، مدیر توسعه کسب و کار پارک علم و فناوری خراسان مهمترین هدف برگزاری نشست انتقال تجربه در حوزه تجاری‌سازی فناوری را استفاده از ظرفیت کارگزاران برای تامین مالی و ارتباط سرمایه گذاران و سرمایه پذیران دانست.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان، 26 مهر ماه، هم‌زمان با پایان اولین روز از نشست انتقال تجربه در حوزه تجاری سازی فناوری سید ایمان شریعتی، مدیر توسعه کسب و کار پارک علم و فناوری خراسان گفت: پارک علم و فناوری خراسان، امروز میزبان اولین نشست انتقال تجربه در حوزه تجاری‌سازی فناوری برای کلیه پارک‌های کشور بود. این نشست با هدف  توسعه تعاملات و انتقال تجربه برگزار شد.  

وی ادامه داد: در اولین روز از این نشست  پس از بررسی اهداف و استفاده از بیانات معاونت فناوری و نوآوری وزارت عتف و رئیس پارک علم و فناوری خراسان دو پنل تخصصی با موضوعات پنل راهبردی، پنل مدل‌ها و تجربیات پارک‌های علم و فناوری در تامین مالی و تعامل با صنایع کلان و پنل مدل‌ها و تجربیات پارک‌های علم و فناوری در توسعه بازار داخلی و خارجی برگزار شد.

مدیر توسعه کسب و کار پارک علم و فناوری خراسان تصریح کرد: از مهمترین برنامه‌ه‌های پیش رو در این نشست، موضوع استفاده از ظرفیت کارگزاران برای تامین مالی و ارتباط سرمایه گذاران و سرمایه پذیران است که در پنل تخصصی تامین مالی و تعامل با صنایع کلان از زوایای مختلف به آن پرداخته شد.

وی افزود: در دومین روز از این نشست دو پنل در حوزه فناوری اطلاعات و حوزه سلامت و بازدید از زیست‌بوم استان برنامه ریزی شده است.

دانلود پیوست خبر سید ایمان شریعتی سید ایمان شریعتی